Čo je STOCKBox systém ?
– mobilný skladník
– webové rozhranie
– konsignačný sklad
Je to produkt spoločnosti JENPEX s.r.o., ktorý vznikol na základe požiadavky našich zákazníkov, pozostávajúci z úložného priestoru vo forme skladovacej skrine, čítacieho zariadenia a softvérového riešenia výdaja tovaru na konkrétneho zamestnanca z konsignačného skladu.
Čo získate vďaka STOCKBox systému ?
– zaplatíte za tovar, až keď ho odoberiete zo skrine
– máte prehľad, kto a koľko tovaru použil
– určíte si, aký tovar chcete mať v STOCKBox systéme a my sa postaráme, aby ste ho mali vždy k dispozícií
– budete mať súhrnnú štatistiku o pohybe odobratého materiálu
– nemusíte vytvárať a zasielať objednávky
– viete odkontrolovať, či si Vaši zamestnanci prevzali ochranné pracovné pomôcky
– budete mať fixné ceny počas celého roka
– za prenájom STOCKBox systému neplatíte
Aký problém to rieši ?
Rieši to problém odberateľa na dodávky tovaru. Tovar, ktorý si zadefinujete do konsignačného skladu firmy JENPEX s.r.o., budete mať k dispozícií ihneď na vlastnom pracovisku.
Čo to prinesie ?
Prinesie Vám to zníženie skladových zásob. Jednoduchý spôsob vydávania tovaru zamestnancom a kontrolu.
Čo získate ?
Mobilného skladníka, štatistický prehľad o tom, kto tovar odobral a aké množstvo. Tovar, ktorý budete mať stále k dispozícií na vašom pracovisku. Poriadok v sklade, ktorý za Vás urobíme a budeme udržiavať za Vás. Nastavenie cenníka platného počas celého roka. Pravidelné inventúry od dodávateľa časovo nastavené po dohode s odberateľom.
Ako to celé funguje ?
Zabezpečíme a dodáme do Vašej prevádzky skladovacie skrine s čítacím zariadením. Nastavíme minimálne a maximálne množstvá, ktoré budú nastavené podľa predchádzajúcej štatistiky. Doplníme tovar formou konsignačného skladu. Počas celého zmluvného obdobia sa budeme starať o poriadok a dopĺňať zadefinovaný tovar.
TO VŠETKO BEZ AKÝCHKOĽVEK POPLATKOV
Po odobratí tovaru Vám na konci mesiaca vystavíme zbernú faktúru, na základe dohodnutého cenníka, ktorý je súčasťou zmluvy.